Sen jag överansträngde mina stackars knän och sedan inte lyssnade på dem så har jag inte kunnat springa längre sträckor men mina senaste löpturer har jag hållit mellan 6-7-8km så en ökning var på sin plats! 
Går alltid ut med inställningen att dagsformen går avgöra, känns kroppen trött sliten eller ond så är jag nöjd om jag får mig ut 15 minuter, men oftast blir dessa rundor de bästa. Rundorna som är kravlösa! Som idag, en liten morgonjogg slutade med milen på 58.12! Vilken jäkla känsla när jag kollade på mobilen när jag var hemma (den stod i och för sig på 9,4km så fick spurta några varv runt huset för att komma upp till milen;) ) men det sjuka är att jag inte ens är trött? Vart kommer min kondition ifrån? Måste ha en sjukt bra syreupptagningsförmåga :) och så skulle jag behöva lite press på mig så jag vågar öka takten, för jag vet ju att lungorna orkar mer och behöver utmanas! Nåväl, nu ska jag in i duschen! Hoppas ni får en fin dag:) puss och kram 


Kommentera

Publiceras ej