Tillbringade halva gårdagen ute i Sandviken på sista jobbintervjun på ett nytt ställe och det kändes så bra när jag gick därifrån! Har inte vart så inställd på att jobba nu, vart så mycket annat så har inte alls känts som jag skulle ha tid.. Men nu VILL jag jobba, kommer ta mig tid till det och det kommer bli sjukt bra!:) (hoppas jag;) 

Jag vet inte om jag någonsin kommer bort från jobbet som personlig assistent! Att bry sig om och få ta hand om människor är nog en större del av mig än jag fattat, men jag mår aldrig så bra som när jag kan hjälpa någon att må lite bättre. 
Och även om jag kanske inte alltid kommer vara just assistent.. Så handlar min framtid som hälsopedagog just om att hjälpa och ta hand om och inspirera. Känns så bra de här, jag kommer få göra de jag brinner för och varje dag är ett steg närmre målet...

Kommentera

Publiceras ej