I eftermiddag ska jag hålla en presentation själv om ämnet Är hälsa en kunskap och jag är inte alls förberedd.
 
Men nu har jag ett par timmar på mig att skriva ner en text, göra en powerpoint, öva in mig och sedan göra en presentation på fem minuter. Fem minuter går snabbt, snart är jag klar :) 
 
Det händer mycket roligt nu, vilket visserligen resulterar till få inlägg här. Men jag mår bra, sjukt bra. Träningen flyter på bra, hösten är fantastisk, jag har fina människor runt omkring mig och snart ska jag åka hem till norr. Jag saknar er där hemma ska ni veta <3 
 
 

2 kommentarer

Maria

16 Oct 2013 18:55

Härligt att höra att du mår så bra!! Ännu härligare att höra att du snart kommer hem - vi längtar efter dig!! Kram

Fiffi

16 Oct 2013 19:14

Saknar dig i söder <3

Kommentera

Publiceras ej