Skjutsade pappa till jobbet klockan 7 imorse och fick för mig att testa mina ben på milen igen. Är laddad för att trycka på lite, är alldeles för feg och trivs  bra i min bekvämlighetsfart.
Så jag tänkte mig broarna i stan, och hade ingen aning egentligen hur långt det var, trodde det skulle vara knappt en mil. 
Så, började springa.. I mitt vanliga tempo. Var väldigt halt och mörkt och hade ingen lust att ramla så tog det ganska lugnt. Sen när jag visste att det var ca 2-3km till bilen tänkte jag börja trycka på under fötterna, för energi fanns de gott om! Men vad händer?! Jo, hela stigen är av is:-( blev Bambi på riktigt och trots jag försökte springa utanför stigen var de snor halt:/ 
Men hur som helst. När jag kom fram till bilen stod mobilen på 12 km...!!! Så jag var rätt nöjd även om jag inte fick trycka på för en bättre tid :) 

Dags att börja tro lite mer på mig själv tror jag. Jag kan ju, och jag orkar! Var ju inte ens flåsig idag. 
Nästa löp-pass, då ska jag ha en bra tid! 

Hoppas ni får en mysig lördag, det ska jag ha :) 
Sista dagen i norr, blir förhoppningsvis mys i Kåge med Charlie &joje snart, sen träning (body combat 👊) med Jenny och sen firar vi Lindy ikväll!:) 
Puss! 



1 kommentarer

Elin Patring

27 Oct 2013 14:45

Sjukt bra jobbat med löppassen senaste tiden! *tumme upp* :)

Kommentera

Publiceras ej