.. Blev 10 km på 55 min och 50 sek. Första fem sprang benen på som på räls, sen blev det rätt tungt och jag blev så arg när jag tittade på klockan vid 8,9 km då den stod på 48min.. Och när jag sedan sprang mot klockan i 1,1 km var det bara med pannbenet, var så stum i benen och trött i lungorna men pumpade på och sen vid milen stannade jag och gick sista kilometern hem. Och sen, i hissen upp till lägenheten, slog det mig att tiden inte alls var så tokig ju? En klapp på axeln och bara kämpa vidare! Har sprungit på 50 minuter förr, så målet är milen under det. Men har ingen stress :) 



Förövrigt är jag helt förälskad i rotgrönsaker i alla former! Igår gjorde jag en supergod rotsaksgratäng med morötter, kålrot och potatis (recept kommer!) och nu till lunch/efterträningsmål kokade jag färska rödbetor, morot och sötpotatis och stekte två ägg 👌

Blev en lätt lunch eftersom det vart en sen frulle och inte allt för länge kvar till middag! 
Tänkte göra nåt gott till middag när sebbe kommer från massageutbbildningen... Men vet inte riktigt vad! Tips?:) 

1 kommentarer

Elin p

24 Nov 2013 22:15

Bra jobbat! 1 mil är långt. Det är en bedrift att du kan springa den distansen :)

Svar: Tack gulliga du Elin! Ska bli lika bra som du en dag 😃👊
ida

Kommentera

Publiceras ej