Det kändes att det var måndag idag! Vi hade kursstart 10.30-12 och min plan var att träna innan så hela dagen skulle vara fri sen.
Upp fick jag mig, men kände mig helt bakis(?) och sjukligt trött. Så efter ett tappert försök att packa träningsväskan så kröp jag ner under täcket igen :)
Lång sovmorgon till nästan 10 fick vi, och med lite stress så hann jag även i tid till skolan;) 
Dags med förberedelser inför B-uppsatsen. Nu ska vi läsa om olika metoder och om hur vi på olika sätt kan lägga upp och genomföra en bra uppsats i fem veckor. Sen sista kursen för terminen, som även ligger över jul/nyår, ska vi bara skriva. Skriva och skriva. Kommer bli en utmaning men vi kommer också ha sjukt kul!:) 

Iallafall. Fick till ett riktigt bra rygg/biceps-pass på gymmet idag och sedan 5km löpning. Är taggad på fokusera lite mer på träningen nu, har planerat ett bra upplägg som jag ska försöka följa nu fram till jul. Jag gillar inte när träningen är allt för strikt, risken för ångest över missade pass eller att det inte blir samma träningsglädje finns, därför har jag kommit på ett bra upplägg som samtidigt är ganska fritt. Jag tror det kommer passa mig bra! :) bara lasta på vikter och äta ordentligt så ska nog detta ge lite resultat! 



Kommentera

Publiceras ej