Ja, vet ni vad! 
Igår tog jag äntligen tag i att starta en enskild firma! Mitt alldeles egna lilla företag, och inte en dag för tidigt! 
Jag har så galet mycket idéer om vad jag ska fortsätta med, så mycket jag vill göra och det här känns så bra att börja med! 
Så nu väntar jag bara på att få allting godkänt från skatteverket, vilket inte kommer vara några problem, och sen ska jag ut och jaga kunder. Och jag vet precis vilken kundkrets jag har tänkt vända mig till, och jag vet att dem kommer behöva mig. Nu ska jag fokusera på hur jag bäst säljer in mig, men jag har mina idéer!
Och.. jag är så TAGGAD!!!! 
 
 
Och jag kommer skriva mer om det här sen, men nu vill jag först göra min grej, på mitt sätt, utan att någon varken snor åt sig av mina planer eller försöker styra mig. Men tips tar jag alltid emot, men positiv sådan! Tack och hej, leverpastej. 
P.s. Jag kan göra precis vad jag vill med mitt liv! Och du med <3 Vi gör nåt bra! 
 

Kommentera

Publiceras ej