Har haft två underbara föreläsningar i veckan, såna lättsamma där det inte bara är en massa fakta som ska tryckas in i huvudet utan sån där information som bara sätter saker och ting på plats. Information som sätter ord på saker som sker hela tiden, på processerna som aldrig stannar upp men som vi sällan ger en reflekterande tanke. 
 
Jag har verkligen reflekterat över dem, och jag är så glad att just jag får möjligheten att lära mig så mycket bra saker. Jag ska bli en sån bra människa, både privat och proffessionell. Och jag ska lära mig uppskatta det jag har, den jag är och strunta i allting negativt som finns runt omkring. Se saker med ljusa ögon och verkligen tro på mig själv, jag vet att jag kan komma hur långt som helst bara jag vill. 
Och jag vill! 
 
Efter jag och Johannas träningspass idag, happy boooost! :)

Kommentera

Publiceras ej