Det är full rulle nu, jag gör allting jag inte borde men jag trivs. Och mår bra.
Om några dagar är det sista tentan för denna termin, och jag har då gått ut min första termin. HJÄLP vad det har gått fort. Är verkligen med delade känslor jag ska lämna livet här för ett stund i norr. Saknar er där hemma, men kommer sakna det här också.
Igårkväll blev en av de sista vinkvällarna tillsammans innan vi åker åt olika håll. Det är skumt hur nära man kan bli folk på så här kort tid! :)
Nae, nu finns ingen återvändo. MÅSTE plugga. För imorgon kommer Julle hit och då finns ingen tid för skolböcker! :)

1 kommentarer

brun

31 May 2012 12:40

du är snygg svart, finaste svart jag vet till och med. Förstå en sommar utan falanger och kapralben, sjukt fint att inte behöva tänka på latin nå mer ;)

Kommentera

Publiceras ej