Lovely torsdag!
Sitter i min säng och tränar lite på högskoleprovet.. Det går dock inte alls min väg så funderar på lägga ner och helt enkelt låta det gå precis som det vill på lördag. Kommer jag inte in på skolan till hösten så kanske jag kommer in våren 2012 och har därmed en hel höst att spendera med precis vad jag vill! Kanske blir så hursomhelst.. man vet ju aldrig med mig :)

Men hur ska jag spendera denna dag? Jag vill uuuut, men har redan vart ute och gått och löparbenen ska få vila till imorgon hade jag tänkt. Vad återstår då.. en shoppingrunda på stan med min fattiga börs?
Jag ska iallafall börja med att laga en linssoppa till lunch, sedan får vi se!



- -

Hittade det här på Moas blogg igår, mycket vettiga ord!
"För varje dag hittar jag nya små pusselbitar av mig själv. Pusslet kommer att bli mer och mer komplett, och jag kommer mer och mer förstå vem jag är. Även om pusslet tar tid att lägga."

1 kommentarer

moa

10 Apr 2011 07:38

Nämen!:-) tackar ödmjukast för citeringen!:-) Kram

Kommentera

Publiceras ej