Hej mina fina läsarvänner!
Tänkte bara titta in o skriva hej, så förvänta er inga mysiga frukostbilder eller ett recept på något gott och nyttigt.. tyvärr! Men en liten update ska ni få, sen hoppas jag komma igång med en bra blogg inom kort :)
*Jag bor fortfarande på jobbet, och det suger tyvärr musten ur mig (sanning)
*Går på behandling hos en kiropraktiker som tar alla mina pengar (sanning)
*Får inte styrketräna i två veckor, vilket jag fuskar lite med (sanning)
*Jag lever på tonfiskkonserver och havregrynsgröt pga fattigdom (delvis sanning)
*Jag bor i Vasastan, vilket är underbart (sanning om man bortser från ett mindre fräscht kök)
*Jag väntar på att min hederliga sambo ska komma ner (sanning)
*Mitt pekfinger mår nu ganska bra (sanning)
*Jag är trött och less på sluta klockan 01.00 varenda natt.(sanning)
*Jag twittrar flera gånger varje dag (osanning)
Godnatt!

Kommentera

Publiceras ej