Ännu en helg har gått och snart är vi inne i november, är det inte heeeeelt sjukt?! crazy mama.

I fredags hängde jag med Isa hela dagen o kvällen lång, det var en underbar dag i göteborg och en lunch på uteservering i solen (Ja, hösten här är inte som i norrland!).
Sen har jag en underbar sambo som hade lagat mat till oss + jossan när vi kom hem, love och mums. Vi fortsatte med vin och white russian, samt lite öl innan vi begav oss mot Lassassino för en öl till :) Och ett möte med mr. S! Mycket trevligt, meeen blev en tidig kväll med tanke på jobbhelgen som väntade..

Resten av helgen var jobb jobb jobb, och en väääldigt trött Ida!

Nu har vi tisdag, jag har just varit ute o löpt och nu ringde Julia och sa att jag kanske måste jobba ikväll, inte sugen det minsta men jag måste försöka få upp mina timmar denna månad. (Fast jag håller fortfarande tummarna att det inte blir utav, så jag får laga mat och mysa med Fiffi ikväll, sista kvällen på länge.)

Imorgon åker jag norrut, ska bli skönt faktiskt.. trots att jag ska skriva fuckinghögskoleprovet på lördag. Jag är inte allmänbildad ngnstans och har inte suttit i skolbänken på länge och jag kan INTE koncentrera mig en heldag, knappt en timme. Nåväl, ska göra mitt bästa. Sen har jag iallafall gjort det.

- -
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och försöka ge mig på designen.
Vi ses! Puss.

p.s jag har blivit galet kass på ta bilder, ska styra upp detta så ni får någonting att titta på! d.s


- -
update, en minut senare.
Jag är ledig ikväll, också!

Kommentera

Publiceras ej