Efter skidåkning och en dag i backen + två gomiddagar och en myskväll så avslutas helgen med ett dygn på jobbet. Helt okej, men det är fasen inte kul att sitta inne när man ser hur vädret var ute.
Men ibland måste man tänka på att få in lite kosing i kassan.

Har en plan att sätta mig och välja ut bilder att framkalla så jag kan göra klart albumen, vore ju helt fantastikt underbart att ha det gjort =) Har ju hänt endel sen 2008 så bilder finns.. where to start?!..

- -
Slutar halv 11 imorgon, och det ska bli så mys att jobba med Ingo imorgonbitti, var fasen inte igår vi sågs!
Sen hoppas jag på finväder för jag vill ut i spåren en sväng innan jag och pappa ska kolla genom bilen. Han (pärlan) ska nämligen besiktas i veckan, och jag är nervös. Inte bara för att jag ska dit ensam med honom, utan för att jag inte riktigt litar på att han kommer gå  genom.. vad tror ni?

Boxpass med Dieter imorgonkväll, inget kan stoppa oss! (:

Kommentera

Publiceras ej