Jag vet inte hur mycket det egentligen har snöat, men det är helt sjukt mycket! Och underbart är det! Var ett projekt att ta sig in till stan idag, men det var värt all möda när jag fick träffa Linnan, var verkligen inte igår men lika trevligt som vanligt.

Annars har jag tillbringat dagen med att skotta, skotta och skotta lite mera. Lekt lite och busat lite med bilen i snön, är verkligen glad att det är så kallt så snön är pluffsig, annars skulle det vara tungt att både skotta och köra bil!

Jag kom även på den lysande idén att åka förbi mamma och skotta fram stenen nu ikväll när det inte snöade lika mycket..
Hm.. Midjedjup snö hela vägen fram till graven, tur att dom har satt upp "plogpinnar" så man hittar. 
Vi plumsade oss fram, och det var så sjukt fint när man såg ljusen brinna långt ner under snön. Och ännu finare blev det när vi fick fram lyktorna och stenen, och jag älskar att det alltid brinner minst två ljus hos henne.

- -
Godnatt.

Kommentera

Publiceras ej