hejhej!
Idag har jag egentligen ingenting att komma med, sitter på jobbet och har just ätit blodpudding med hemmagjord lingonsylt. Mjum. 
Har endå hunnit med riktigt mycket innan det var dags för arbejt.. typ som att laga mat, träna, vart förbi mamma, promenad, städa lite skåp+ damsugit hemma och vart förbi Marre. Har även gjort slut på en massa pengar på Okq8, satan va dyrt det är att tanka, nästan så jag hinner glömma det mellan gångerna, haha. Känns som man bara kastar pengarna i sjön... fast vad skulle man göra utan bilen?!
Just det, har äntligen bokat tid hos Lindy så nu ska mitt hår få sig lite färg!

Nja, det är väl ungefär exakt vad jag gjort. Så nu vet ni det.
Jo just det, har hunnit klippa pappa också.

Haha.

Vill ni veta en sjuk sak?
(vill ni inte veta så kan ni sluta läsa här)
Händelsen utspelades på mitt förra arbetspass.
Karln borstade tänderna medan jag satt på toasitsen och jagade en fluga som hade irriterat mig hela kvällen. Till slut tog jag den (yes!) den åkte ner på golvet och jag tog en pappersbit som jag tog upp den med och slängde den i toaletten.
Minuten senare skulle det tömmas en påse på urin. Jag såg att flugan sprattlade lite gött nere i toaletten så jag var ond rakt igenom och hällde urinet på han/hon. Sen la jag även en pappersbit över så han/hon inte skulle flyga iväg.
Och så spolade jag.

En kvart senare när jag skulle på toa så öppnade jag locket och vem fan tror ni flyger omkring i toan?!
Jo, den där jävla kissflugan!!
Tur som tusan att jag hann stänga och spola igen innan den flög iväg.
För DET hade vart jäkligt äckligt!!!

Nåväl. Nu ska jag sysselsätta mig med annat.
Hoppas ni fått er en trevlig läsning så här på måndags eftermiddagen.
Gokväll!

2 kommentarer

fiffi

31 Aug 2009 21:05

hahahaha. DET hade varit äckligt. ursch. haha

eriksson

05 Sep 2009 23:20

Haha!!!! Så rolig du är Ida!! urinfluga... han kanske fick mer energi av kisset å blev en HULKENfluga?? =)

Kommentera

Publiceras ej