Ciao!
Idag har vi måndag.. Måndagar som måndagar, alltid lika jobbiga att ta sig igenom vare sig man vart ledig eller inte. Ingen som håller med?
Aaa, mina måndagar är jobbiga. Tycker mina tanter osså, kanske därför de blir jobbigt för mig med?
hoho. Men dom är så söta så! Love them! =)

Hade egentligen tänkt göra nå vettigt idag, planen var o jobba-träna-styra upp nå med nån.
Meeen de slutade med jobb- städ-disk-tvätt-filmkväll
Nog så bra det, städ o diskningen var ett måste egentligen, var sjukt grisigt.
Tvätten blev enbart för jag inte orkade lägga in kläderna i garderobe, Haha.
Ni vet, innan det är dags för fest så har jag (och förmodligen du) provat endel kläder.. Och det blir väldigt ofta (jämt) att jag lägger kläderna jag inte vill ha på golvet. Vilket till slut resulterar till att det är en alldeles för stor klädhög som tar upp hela mitt rum.

Men nu hänger de på tork i badrummet ist =)

- -
nedräkning!
 126 dagar till jag och Ingu sitter på ett flyg ut i världen
 85 dagar till jag flyttar (?!?!?!?)(kanske)(ellerjo) ( :´<)
 35 dagar (kanske) sitter jag på ett tåg
 18 dagar till Johan Glans
 6 dagar till Skellefteå spelar mot Frölunda på scandinavium
 5 dagar till Simon kommer
 3 dagar till Maria kommer(!?)


OMG, mycket att se framemot (L)


-------
 

Men Slottskogen o Göteborg, I´ll be back <3

Kommentera

Publiceras ej