Har kommit på en nytt sätt att koppla bort tentaplugget- Cykla!
Igår cyklade jag runt runt i Gävle ca 1,5 timme, märkte inte ens av att de hann bli mörkt. Och vilken energi jag fick. (Kan ju visserligen ha berott på att jag fick mig ett efterlängtat samtal också!) men så for jag ut på en sväng i afton också, lovely. Bara cykla utan att ha något mål.
- -
Hade lite panik imorse efter klockan 10 när min pluggfokus var som bortblåst. Men jag cykla hem från skolan, åt allt jag hittade med energi, men det hjälpte inte. La mig i soffan, vilade och sov i 1,5 timme sen vaknade jag och åt lunch. Vips. Fokuset var tillbaka :) Så fick enheldel gjort idag.
Men lite panik över att jag bara har en hel pluggdag kvar. Hjälp.
Längtar bara tills detta är över så jag kan fokusera på flytten!! Snääälllla låt tentan gå bra på torsdag!!

1 kommentarer

Linda

28 Mar 2012 07:31

Tentan kommer att gå superbra!! Det viktigaste är att behålla lugnet!, lättare sagt än gjort:)

"Trust yourself. You know more than you think you know"

Styrkekramar till dig <3!!

Kommentera

Publiceras ej