Vilken dålig bloggstart det blev för 2014! Men istället för att fira den hemma med gänget i Skellefteå så åkte jag ner till Gävle för jobb.. kanske inte drömmen men går man på schema så gör man! Och det har gått riktigt bra, mina 48 timmar i sträck slutade med 57 timmar.. vilket sedan resulterade i att jag sov i 12 timmar. 
Fick sedan en massagekund, och sedan sprang jag milen på 53 minuter (snart under 50!) och efter det la jag mig och sov igen, och sovsovsov tills det var dags att fara tillbaka på jobbet för 24 timmar. Och här är jag! 
 
Eftersom det inte är så många i Gävle än så gör det mig inte så mycket att jobba mycket, men tankarna kommer inte riktigt ifrån hur jag ska lyckas kombinera jobb 95% och plugg 100% + massera. Men, jag får ta det som det kommer, kan ju inte göra något annat :) Jag VILL att det ska gå, och man kommer långt med vilja! 
 
 

Kommentera

Publiceras ej