Jag tänkte bjuda på några guldkorn från 2013 innan vi blicka framåt och tittar på målen för 2014 :) 
 
* Blev diplomerad massör
* Och diplomerad kostrådgivare
* Startade upp en enskild firma
* Blev kassör i vår studentförening
* Pluggade en himla massa timmar, och haft otroligt kul samma gång!
* Och därav lärt mig galet mycket nytt efter ännu 1 år på högskolan
* Nytt jobb i Skellefteå i somras, och nytt jobb i Gävle i december
* Lärt känna massvis med nya fina människor genom att under vårnollningen vara hälso-guru och sedan under höstnollningen vara fusknolla
* Lärt känna fina människor även utanför högskolans grindar:) 
* Alla fantastiska båtutflykter med lika många solnedgångar och middagar på öar
* En sjukt välbehövlig vecka i Tunisien med en fin vän
* Den vackraste och finaste hösten i mitt liv! 
* Började löpträna igen och benen bär mig både långt och snabbt
* Styrketräningen blir roligare ju mer resultat som visar sig
* Firade Louise i Halmstad (och fick därav se den staden för första gången!) (Men inte sista hoppas jag!) 
* Firade Sandra i Småland (och fick se Småland för första gången, inte heller för sista!) 
* Roadtrip vidare till Göteborg med tjejerna
* Flera fina småbarn kom till världen <3 både flickor och pojkar (Vilket gör det ännu roligare och viktigare att åka hem <3 )
* Otroligt många roliga fester såsom festival och annat som var värt att fira!
* Och så många fina vänner-moments! Både i norr och söder :)
* Åkte heliski för första gången (och absolut inte sista!) i Kittelfjäll med min favoritbror
* Fick fira en underbar jul, som blev till den bästa på länge där julstress var så långt bort den bara kunde vara, med min älskade lilla familj. Dagen avslutades med bästa släkten och ett perfekt julbord och mys!
 
Och jag känner att jag skulle kunna fortsätta skriva om förra året hur länge som helst, men det har jag inte tid med!
Men en viktig sak från 2013 som inte platsar i listan ovanför, blir en egen lista utöver
* träffade finaste Sebastian <3 som jag längtar efter som tusan just nu! Skynda dig tillbaka till Gävle! :)
 
Puss på er! 

Kommentera

Publiceras ej