Efter morgonrundan. Fem snabba km, och rusch sex trappor. 

Förra veckan var katastrof. Ständigt ont i magen, ångest över allt och inget, glömde saker, tappade bort saker, levde ständigt med vad som skulle hända sen, sov dåligt, skulle vara överallt och ingenstans osv. 
Helgen var recovery- hade bestämt att knappt gå ur sängen, och så blev det. Tror klockan var efter tre när jag och sebbe klev upp på lördagen, för att köpa pizza (var flera år sen jag åt det, haha, men bra beslut av mr!) sen la vi oss och såg film igen :) mys helgen igenom!

Idag då, måndag, och jag känner mig som en ny människa! Ska aldrig sätta mig i den positionen jag var i förra veckan igen, men ifall jag hamnar där igen så vet jag iallafall hur jag ska återhämta mig :)
Startade måndagen med en löprunda, for till skolan för föreläsning och sedan styrelsemöte. Efter det tog jag tag i gymmet, köpte kort och fick till ett skönt rygg-pass. Lagomt hårt men otroligt skönt att vara tillbaka! 

Så nu, efter att ha hunnit kramat om L, ska jag sätta mig med bokföring och betala räkningar och sedan tänkte jag bara ha en skön och lugn kväll! 

Vi hörs! Puss!

Kommentera

Publiceras ej