Nyårsafton idag mina vänner!
Ska vi bestämma tillsammans att 2012 kommer bli ett underbart år?
Ett år utan måsten, misslyckanden, svek, stress och prestationsångest.
Istället ett år fullt med nya möjligheter, glädje,
Jag gillar nyårslöften på ett sätt. Om man sätter upp rimliga mål, inte såna där löften som bara är gjorda för att brytas. T.ex. jag ska ALDRIG mer äta godis eller jag ska träna VARJE dag. Jag ska ALDRIG röka en cigarett igen eller jag ska ALDRIG snusa. Jag ska gå NER 15 kg innan mars och 15 till innan sommarn. Ni förstår vad jag menar va?
Att sätta upp rimliga mål däremot, gillar jag.
Att 2012 ska bli ett bra hälsoår, att jag ska ta hand om mig själv på bästa sätt. Träna lagomt, äta bra hälsosam mat, dricka mycket vatten och njuta av godsakerna. Jag ska ta hand om min familj &vänner så dom mår bra och jag ska bättre mig på att svara i mobilen och ringa dom som står mig närmast. Jag ska klara av skolan och jag ska jobba stenhårt med mig själv både psykiskt och fysiskt.
Hejdå och tack för 2011 och hej och välkommen 2012!

Januari:


Februari:


Mars:


April:


Maj:


Juni:


Juli:


Augusti:


September:


Oktober:


November:


December:


2 kommentarer

Tjulle

01 Jan 2012 20:16

Jag tycker det ser ut som att du har har haft ett BRA 2011 :) Men nu ser vi till att 2012 blir alldeles alldeles UNDERBART! Puss

Tjulle

01 Jan 2012 20:17

Jag tycker det ser ut som att du har har haft ett BRA 2011 :) Men nu ser vi till att 2012 blir alldeles alldeles UNDERBART! Puss

Kommentera

Publiceras ej