Lite update om min trasiga kropp..
Det går framåt, fast jag är less. Jag måste måste måste bli bättre på lyssna på kroppen, har ju för fasen bara en! Men hjärnan tar över lite för ofta, och jag vill tränatränaträna och inte rehabträna utan träna hårt! Och jag vill kunna fara ut o springa utan att få ont och jag vill inte att min nacke/rygg ska vara sne och stel.
Nåväl. Huvudsaken är väl att det går framåt, och jag får ju iallafall träna allting utom vikter (och löpning då) så borde inte gnälla :) Men kiropraktkern avrådde mig från att träna idag, han tyckte jag var lite dålig på vilodagar. Men när jag inte tränar speciellt hårt så går jag gärna dit 1 timme varje dag.
Hursomhelst. Kommande veckan ska jag, på riktigt, lyssna på kroppen.
(bloggen är min terapi, haha, försöker övertala mig själv här!)
- -
Jag har iallafall laddat upp med en godispåse och water for elephants är snart redo. Vilodag på riktigt! :)
&så bjuder jag på dagens frukost.

1 kommentarer

Jeanette

31 Aug 2011 22:56

Ida flytta hem! Bli min personliga tränare och dietist! Och kom och styr upp oss här hos H ;)

Kommentera

Publiceras ej