Steg upp 5:55 imorse, tröttare än någonsin förut, men det var ju hockey. Var länge sen jag var så sjukt inne i en match och jag kan fortfarande inte förstå hur Betty kunde sova sig genom hela matchen.
Dock förlust som alla förmdoligen vet. Damn Damn Damn it.

annars så har kylan återvänt till oss, hemskt ovälkommen, men bara gilla läget och hoppas att det börjar bli lite mildare snart så man åtminstone kan gå ut utan att frysa sönder.
Hade tänkt åka skidor idag, läste igår i norran att det bara skulle vara -10, perfekt! Meeeen, när jag steg upp var det -26. Inte okej.

Har enheldel bilder jag borde slänga upp här, men har just nu inget batteri på datorn så skriver lite istället så bjuder jag på skönheterna (?) sen.
Träningen har gått bra i veckan, och jag ser framemot en ökning på vitkerna antingen imorgon eller nästa vecka! Det måste gå!Har haft samma vikter alldels för länge nu, och ska man bli starkare måste man våga! Go myself!

 --
Bjärven crew drar till Malå fredag-söndag, kommer bli totally awesome!

Kommentera

Publiceras ej