Äntligen känns det som jag har fått lite kontroll igen.. tror jag!
Jag har iallafall gjort allting jag känner att jag ville göra (förutom att träffa endel vänner men ibland timar man helt enkelt inte och vi kommer ju snart hem igen!). Har iallafall tokstädat hemma så det är finare än det vart på länge, och det tog mig alleldes för lång tid egentligen, efter det så bestämde jag mig för att fylla frysen med matlådor och det blev lasange, spaggetti o körrfärsås och paj- lite drygt 10 lådor. Så nu har jag stillat mitt samvete.

Idag har jag lagt fram lite kläder och olika stuffs som ska med, imorgon ska det packas ner i väskan. Ska bli intressant och se vad som rymms och vad som får stanna hemma!
Ska även förbi friskvårdskompaniet och frysa mitt kort i två månader, det är ju fantastiskt bra att det går! Stort plus!

Sista passet på jobbet nu, är det så att det är sista passet här för alltid? Känns lite hemskt det med. Men vi har haft en trevlig kväll endå, och jag hoppas natten fortsätter likadant! :)

- -
En ny kamera är köpt- kanonfin och bara bäst. Så nu blir det att leka med låtar på min fattiga mp3 och leka lite med kameran och se om det finns nå nya flashiga inställningar!

Veckans blomma går oavkortat till Ingrid "Ingo" Wahlberg! 
Motivering: Under den snurrigaste veckan har du vart min andra hjärnhalva.
- -

Imorgon 22.45 går tåget mot Stockholm. I övermorgon klockan 14.30 går planet till London, senare till Bangkok. I överövermorgon är vi i värmen. Idag var det 28 grader och sol i bangkok, låter inte så dumt va? Fy kulan så grymt skoj vi kommer ha! Pepp Pepp Pepp! :D
Sköt om er här hemma nu, och följ oss på resdagboken - lillasysterida. Och glöm inte att lämna kommentarer! :)

p.s för er som är skadeglada så kan jag meddela vädret i bangkok när vi kommer dit på måndag: 30 grader varmt och kraftigt åskväder, hoho va trevlig välkomnande ;) Tur vi bara stannar två dagar! d.s

3 kommentarer

ingo

23 Oct 2009 23:57

men min lilla solros!!!=) Längtar tills imorgon då allt är fixat=)puss!

simon

24 Oct 2009 12:25

hohoho

trevligt mee lite åskskurar!!!

nu kommer jag snart hem! =)

Janni

26 Oct 2009 11:02

Vad duktig du är som fixar matlådor innan du åker :)

Kommentera

Publiceras ej