Heej!
Idag är dag 4, utan snus. Okej igår tog jag en snus, men det är okej tycker jag.. Jag höll mig bara till en!
Och en massa öl =)
Kvällen blev väldigt kanon till slut! hela dagen egentligen.
Började med shopping inför idag, påskafton, pynt o sojakorv o sojaköttbullar o gravadlax o räkor o massa mumma! =)

Annars så var jag ju med om en skum sak igår, jag vet inte riktigt vad jag sak säga om saken. läskigt vare iallafall och jag lämnar det där! Punkt.

Min tjulle ringde igår från Mallis! O guuud så roligt o höra hennes röst, min tjullbull! =) det var roligt.

- -
Ikväll kommer bli en riktigt bra kväll alltså.. Man ska väl inte ha förhoppningar egentligen, men jag ser framemot den.
Vi har gult-tema, så jag hoppas alla har ngt gult på sig =)
Sen är de fint knytkalas med bara vegetariskasaker + fisk ! Kommer bli helgrejt!

-
Nu måste jag faktiskt upp ur sängen, jag och Fia har ett mission! Vi måste hitta våran försvunna dörrmatta, den är sjukt borta!
Men vi har en ide om hur vi ska ta reda på vart den har blåst...
återkommer.

Sen må jag ringa min Joje idag, haha, uppdatera henne om livet!

Ha en bra påskhelg, ta det lugnt i trafiken.
Puss

2 kommentarer

Sandra

22 Mar 2008 09:42

Sugen på att vara med och tävla om vårens sötaste underkläder?

flachsan.blogg.se/1206035749_tvlings_dags.html

Lycka till!

Jonna

22 Mar 2008 09:51

Godmorgon!

Kommentera

Publiceras ej