Ajjemen, idag är den stora dagen.
Jag känner mig verkligen ett år äldre, eller en dag äldre. Haha.
Åldersångest? Nejdå! :) det dröjer nog!

Men nu skriver jag bara o vill berätta för alla (de få som läser denna blogg) Hur mkt jag tycker om mina vänner!
Shit vad ni ställer upp alltså.
Brevet jag fick från Joje i fredag med festivalbiljetter.
Överaskningskväll igår o mysfrukost idag- Fia Ida o Ida.
Alla sms och presenter.

och idag när jag skulle läsa julles resedagboken.
GRATTIS IDA!
GRATTIS VARLDENS BASTA IDA!
HOPPAS DU FAR EN UNDERBAR FODELSEDAG=)
JAG SKA KOMMA OCH HALSA PA DEJ I VAR, SAKNAR DEJ!
PUSSAR OCH KRAMAR

Blir lite rörd faktiskt. Ni är så bäst allihopa både i Skellefteå o Göteborg ( o Mallis o Australien :P ) osv.

Aja, nu ska ja duscha för efter gårdagen så kan ja väl inte påpeka att jag är freschast i huset?

PöxPöx

1 kommentarer

Anonym

27 Apr 2008 20:16

yei, vi skriver kommentarer till varann både här och pix nu, läckert. hehe. ska ringa snart och höra om gårdagen, är nådigt nyfiken! PÖSS.

Kommentera

Publiceras ej