Det känns helt sjukt att allting händer nu, vad har jag gjort för att förtjäna att det ska gå så bra för mig nu? 
Jag blev just erbjuden en tjänst på 92%. Det låter alldeles för mycket när jag kommer studera 125% i vår. MEN. Det är dygns pass, det vill säga jag kommer jobba ca 8 dygn i månaden.. alltså 2 dygn i veckan. Och det är MINDRE än vad jag gjorde delar av förra hösten och våren. 
 

Nu är ingenting klart än, absolut inte. Jag har inte ens bestämt mig om jag ska ta det eller inte men jag ska till arbetsplatsen på måndag och känna hur det känns och diskutera lite olika möjligheter. 
Men får jag det att gå ihop så kommer det bli helt perfekt. Och jag kommer slippa CSN, vilket är något jag strävat efter sedan jag började studera.. men det har ju inte gått särskilt bra som ni kanske minns ;) (en liten återbetalning på tjugosexochetthalvttusen förstörde den planen... ) 
 
Vilka håller tummarna för att jobbet ska vara någonting för mig och vilka tycker jag är en idiot som inte tar vara på livet som student och drar på mig en låneskuld som jag får dras med resten av livet? ;) 
 

 

Kommentera

Publiceras ej