Sven är här med snö, och så underbart! 

Det blev lite ändrade planer igår, jag blev utringd på jobb :) så, istället för axel-pass på gymmet blev det en 5km rask plumsig prommis i snön till jobbet! Nog svettigt det ;) 

&snöstorm nu. Hann gruva mig för den oplogade promenaden hem, men så blev jag erbjuden skjuts! Såna fina arbetskollegor :) 
Men- som utmaningsmännska jag är så lyckades jag gnata ihop 25 snöiga minuter. Men med tanke på motståndet räknas den som 30! haha!:) 

&jag håller på bli förkyld. Ont i huvudet, lite i halsen och så jäkligt trött. Men ska nog prova träna iallafall, brukar känna i kroppen rätt snabbt om den vill träna eller vila. Och har gjort klart allt plugg, och ska inte tvätta förrän 14.... Så vad ska jag annars hitta på?!:) 

Dagens frukost: julte, smoothie (yoghurt, kesella, mjölk, psylliumfrön, vanilj, blåbär, hallon) och nybakt proteinbröd med ost. 

Kommentera

Publiceras ej