Det är tidigt, men de var ännu tidigare igår. Och dags för powerwalk!
Som jag skrev i något inlägg förut så har det blivit snålt med dem på sistone, men nu är det ändring på det! Fram till jul, varje dag, ombytt, lagom svettigt och minst en halvtimme :) 

Hittade en rolig julutmaning som passade himla bra i december när det brukar vara lite mer fika och godsaker än i vanliga fall: 24 träningspass fram till jul! (Därpowerwalks inkluderas, men du ska vara ombytt och gå i raskt tempo:) )  

Hittills: 
1 dec: 14 km löpning (+ca 60 min transportpromenad, räknar jag inte som pw)
2 dec: Rygg/biceps-pass
3 dec: (försov mig och missade morgonträningen) blev transportsträckor på ca 60-90 min, vilket jag inte heller räknar..
4 dec: 60 min morgon pw, bröst/triceps-pass (+ca 60 min transport)
5 dec: planen är... 60 min pw nu, sen ett axel-pass på gymmet och ca 60 min transport 
So far so good- bara köra! 

*utan cykel fortfarande så transportsträckorna är gående. 

Ha en fin dag hjärtegryn!
Puss! 


2 kommentarer

Elin p

05 Dec 2013 13:47

Duktig tjej lixom ;)

Johanna

06 Dec 2013 11:04

Klart man är på julutmaningen! BOOM! :D

Kommentera

Publiceras ej