Det slog mig här om dagen att julutmaningen inte alls passade in min livsstil. För det första brukar jag aldrig kalla mina promenader för ett träningspass, jag ser det som motion eller för att bibehålla konditionen samt att jag älskar vad promenaderna ger mig- frisk luft, tid att reflektera över saker, komma på nya idéer, prata i telefon utan att bli störd, energi osv. Och ska jag då inte räkna med promenaderna i mina tjugofyrapass fram till jul så betyder det träning varje dag. Och jag har ingen lust att bryta ner mina muskler, vi behöver vilodagar för att musklerna och cellerna ska återhämtas och byggas upp igen! 
 
Så. Min insikt har alltså blivit att vi alla måste hitta indivudella mål och utmaningar med våra liv- alltfrån det mentala till träning och kost. Ingenting man kommer fram till över en dag, men någonting man hela tiden kan jobba vidare med och fortsätta sträva framåt. 
Min egna utmaning framöver, på obestämd tid, kommer ligga på att hela tiden försöka pressa mig på passen, hela tiden bli bättre och komma utanför bekvämlighetszonen. + stretch. JAG MÅSTE BLI BÄTTRE PÅ STRETCHA!
 
- -  Hoppas du kommer på vad som kan driva dig framåt <3 

Kommentera

Publiceras ej