U know what? Jag har heeeelt glömt bort bloggen, hoho. Kändes inte så oväntat efter min otroligt segskrivna vår!
Nåväl. Nu är det 19 maj, dvs imorgon den 20:e och då åker jag till Göteborg :) Finally!! Ska få ta hand om min lilla fiffi <3
Sen på måndag åker jag isabell o Ebba till cypern, lovely!

- -
Annars har jag jobbat och stått i, jag o janni har haft våran fest som blev succe och jag har vart på "fest" till klockan 10 på morgon- där vi även klättrade runt på tak (Jonte kunde inte förstå hur jag gått på Balderskolan utan att ha vart uppe på taket?!) Hursom. Jag har hunnit mycket, tvättat alla fänster i huset (check för mitt träningskort), tagit bort allt gammkraffs från förra årets blommor, rensat ogräs och pysslat. Börjat se framemot sommarens kryddor o blommor med andra ord.

Sen slåss jag mot min allergi som håller på ta knäcken på mig. Men med dubbla doser piller, dubbla nässpray, dubbla ögondroppar så funkar det, men jag blir så sinnessjukt trött och orkeslös, så då dricker jag berocca varje dag. Haha. Men nej, jag ska inte klaga, detta hör till våren:) och snart har det slagit ut klart och vi har sommar.

Vi ses i Juni lovers!

Kommentera

Publiceras ej