jag kommer mer och mer in i det, och jag vet inte riktigt vad jag ska tycka.
Är jag verkligen avundsjuk på alla i Hollywood?!

Postiva saker är tex att jag blivit bjuden på öl och inträde ikväll (tack) och att när jag skulle köpa en stock häromdagen fick jag den 100:- billigare (?) + ngra andra lösdosor som han tyckte jag skulle testa.
Även en sak som att spårvagnen tycks vänta på mig när jag är lite sen, jag är ju trots allt en miljömedveten kändis som åker kollektivt, såklart!

Men sen kommer vi till de här negativa bitarna, som att bli förföljd, uppringt, uppletad av alla Idor i biskåps, folk som springer som flockar för att få sig en liten skymd av mitt vackra välvårdade ansikte(?)
Nåja, lite överdrift. Men den som messade idag, det var lite läskigt faktiskt när vi min fråga löd:
"Vart fick du mitt nummer ifrån?"
"Ditt namn och ålder stod ju i artikeln, sen vilket område du bodde på, så det var inte alls svårt"

Stalkers är ingenting för mig.
Nu säger jag godnatt och välkomnar snart morgondagens äventyr!
Tack för ikväll kära och snart så saknade vänner.

Kommentera

Publiceras ej