Imorgon går flyget, först till London sedan till NyaZeeland via LosAngeles... OMG.
Känner mig grymt oförberedd alltså, började packa först ikväll.
Jag som brukar vara i god tid, hmm. vad har hänt?!
lite mycket att göra kanske.

Känner lite hemskt att åka också, jag vet inte varför men, vi har så rackarns kul här i Göteborg nu.
Kan ju också vara för att det alltid är lite läskigt att flyga långt långt bort själv.
Men jag har klarat det förut, och jag kan klara det igen :)

Hoppas bara Simon o Linda kommer till flygplatsen dom också! :) Fasen vilket kul återseénde!
Och all snus jag har med mig, man får bara ha en stock med sig tror jag?
Men när jag må ta lite till dom o lite till mig så... Hoppas de går igenom!

Aja. Sista arbetsdagen gjordes idag, inge jobb förän i Juni, de känns skönt må ja säga!
lite trist i kassan där i juni bara:P haha.

Huuursomhelst.
Göteborg vi ses i slutet på maj
&Skellefteå vi ses i slutet på juni!

Kommentera

Publiceras ej