Nu har jag tagit bort mitt lösenord-skydd, som ni visserligen förmodligen märker själva! :) 
Anledningen till varför jag låste den, som flera redan vet, var eftersom ingen skulle kunna hitta mig under mina två veckor som fusk-n0lla i början av terminen. 
Meeen.. nu börjar det vara dags att komma tillbaka till livet igen. 
Har legat sjuk 1,5 vecka men börjar sakta med säkert komma tillbaka till livet. Har vart ute på lite promenader i veckan och imorse gjorde jag min träningsdebut- SOM JAG LÄNGTAT! Men, har fortfarande lite ont i halsen (Jag vet, man ska inte träna med ont i halsen. Men lite lugn träning fick det bli, mest för att se hur kroppen skulle reagera samt att jag hoppas att alla äckliga baciller blir skrämda och försvinner nu!) Iallafall. Träningen gick inte alls så bra, pulsen var jättehög, musklerna svaga och jag svettades som en gris. Tror inte jag är helt frisk än.
 
Hur som helst. Jag har hela livet på mig att träna, nu ska fokus ligga på att bli frisk genom vila och bra kost. Kosten har så otroligt stor betydelse för hur våra kroppar ska reparera oss. Att ligga i soffan och tycka synd om oss med en godispåse (vilket vi gjort förra veckan) är visserligen mysigt och skönt, men, det påskyndar inte kureringen utan stjälper den.
 
Förövrigt försöker jag hitta min motivation till att plugga. Den är som bortblåst. 
Har suttit hela förmiddagen med kostrådgivareutbildningen, men nu ligger jag i fas där- Check. 
Nu ska jag läsa en bok samt två artiklar. Koppla samman dem och skriva ett individuellt PM (har gett upp redan här) och sedan ska jag gå genom en 3,5 timmes föreläsning till en kvällskurs som började förra veckan när jag låg hemma sjuk. (Ska läsa människans anatomi och fysiolgi som extrakurs denna termin, vilket är en fortsättning på humanbiologin samt innehåller mer toxologi och labbar! Kul!)
Så, tre kurser samtidigt nu. Utan motivation. Haha, hejja mig!! :) 
 
Nästa sommar, då är det jag som ska jobba så lite som möjligt, bara samla energi inför hösten. För nästa höst- då är det nya utmaningar och ser så sjukt mycket framemot den! 
 
Nej, det här har jag inte tid med längre. Nu måste jag sätta igång. En timme- sen lunch. 
Vi hörs och ses snart! 

2 kommentarer

[email protected]

11 Sep 2013 19:11

Kul du är tillbaka😃👍!
Krya på dig!
Kram

Maria

18 Sep 2013 00:05

Så härligt att du är tillbaka!! Kram

Kommentera

Publiceras ej