Efter att min cykel blev stulen i helgen så har benen fått gå varma. Och istället för att deppa över att någon tagit mammas gamla hoj (det är bara en cykel, men får jag syn på den som tagit den blir det krig.Trust me!) så ser jag de positiva att jag kommer igång ordentligt med mina promenader igen :) har blivit lite slött med dem, det är på något konstigt vis svårare att få sig upp på morgon nu för tiden;) men nu har jag ju inget val! 
I måndags gick jag, bara transportsträckor, dryga milen och igår kring 6-7km. Snacka om gratis motion!:)

Dessutom var benen så pigga efter en natt på jobbet och heldag i skolan så jag for ut på en löprunda! Som vanligt utan mål, men med sjukt bra musik i öronen, pigga ben och runkeeper i fickan som jag inte tittade på förrän jag kände mig färdigt - så blev det 8,7km på 48 minuter. Jag var riktigt slut, vilket var skönt eftersom jag brukar ha så svårt att köra slut på mig och hamnat så lätt i bekvämlighetsfasen! 


 ----
Och igår var jag och Sebbe på dejt:) vi hade bokat the hunger games night förlänge sen, innan vi visste att det skulle vara fotboll så min stackars fotbollsgalna kille fick allt offra matchen för bio! Wopsi! Men med lite reaultatservice i tfon så löste sig det med, dock tråkigt med förlust.
Himla tur filmerna var bra! 

Puss på er! 
 

Kommentera

Publiceras ej