Den här backen ser inte alls så farlig ut, men det kan jag berätta att den är! 
Förmodligen gävles typ enda backe, men den är utav sitt egna slag och helt underbart hatad för backintervaller.


Startade söndagen med 80 minuter powerwalk-jogg-intervaller och backintervaller. Underbart härligt slut i hela benen och rumpan 👌👊

Förvrigt har det varit en väldigt lugn helg :) i fredags satt jag och johanna på ett café och pluggade hela dagen, blev både kostregistrering och brainstorm inför B-uppsatsen! 
Till kvällen blev det bio- Mig äger ingen. Svårt att sätta ord på filmen, men efter att ha läst boken som kurslitteratur förut i programmet så såg jag den helt klart ur ett annat perspektiv än jag annars gjort. Helt fruktansvärt att det är så många barn som växer upp i hemska förhållanden, och det får mig verkligen att uppskatta och beundra mina föräldrar för allt de gett mig <3 

Lördagen blev, förutom ett hårt ryggpass, lugn. Sov ikapp en hel vecka tror jag, grät till så mycket bättre och somnade till den romantiska filmen som gick efteråt.
Idag är det söndag- städ och matlagningsdag!
Meen jag tycker att Sebbe ska pallra sig tillbaka till Gävle. Alldeles för tomt här utan dig!

Puss på er! 

Kommentera

Publiceras ej