Min moster och morbor påminde mig häromdagen om mitt inlägg där jag bara skrev A och inte B, vilket jag helt glömt bort! Sen sommarn kom så har schemat vart smockfullt med tunisien, inskolning och hinna träffa alla och ha update sedan senast. Men OJ vad jag trivs i Skellefteå nu. Det är så skönt att vara hemma och jag känner på mig att det här kommer bli en helt fab sommar <3 
 
Men åter till rubriken, och inlägget. 
Jag har börjat läsa till kostrådgivare via Paulúns näringscenter! Och oj vad det känns kul!!! Första delen är gjord nu och planen är att vara diplomerad kostrådgivare innan skolan sätter igång i höst! Jag är så taggad! Och att jag dessutom gör det tillsammans med Johanna gör de hela ännu lite roligare :) 
 
Så, jag hoppas ni kommer anlita mig när jag är klar! :D Jag ska lära er allt jag kan! 
 

Kommentera

Publiceras ej