Först och främst, en eloge till alla ni där ute som pluggar på distans. Jösses. Även om jag verkligen lärare någonting som jag är intresserad så är det ruskigt enkelt att göra annat än att just plugga. Som nu typ. Sätter på jobbet och väntar på att John blund ska visa sig i huset och ett gyllene tillfälle att nöta in lite näringsfysiologi men istället sitter jag och gör ingenting. Haha. Tur som tusan att vi är två så man får lite press på sig :)
 
och dessutom har antagningen inför hösten dykt upp, och jag är så otroligt taggad inför att lära mig så mycket i höst! Men frågan är bara vad jag ska välja bort.. Jag kan ju faktiskt inte plugga hur mycket som helst. 125% räcker.. Men just nu är det svårt att välja. Tur jag hinner fundera ett par veckor innan jag måste bestämma mig :-) 
 
och vet ni?
jag älskar sommarn
 
 

Kommentera

Publiceras ej