Jag skyller min brist på inlägg på våran satans hemtenta som jag kämpar med! Meeeeen.. just nu behöver jag en paus. Så tänkte gnälla lite här =)
Någon som känner för att göra denna uppgift åt mig:
"Kan Lindh &Lisper och/eller Asplund kasta ljus över processer som beskrivs i Wahl et. al? Utveckla ditt svar". Frivilliga mottages gärna!
Annars då, jo, tenta-kosten igår bestod av brist på råvaror men en mängd skit hemma: Till frukost blev det kaffe och en hemmagjord proteinbar som jag bakade i förrgår (istället för att sitta med tentan), (sen var jag visserligen lite hurtig och ledde två vattengympa-pass- YEY), till lunch fick det bli naturgodis och ett alldels för stort gäng riskakor.. till middag bjöds det på saltapinnar och sedan kaffe med sojamjölk under hela dagen. Även vid 21.30 för att orka sista.
Ja.. vad säger man? Nytt liv imorgon? Jag lever förtillfället inte som jag lär, meeeen oandra sidan vem är perfekt jämt?! :)
Är det någon som är sugen på en oktober-utmaning?

1 kommentarer

Elin P

30 Sep 2012 13:21

Haha och jag går in och läser på din blogg istället för att ta tag i 4:an ;D Jag är sugen på en oktober-utmaning!

Svar: haha rätta takter!! det känns så galet bra att tentan är inne nu! Äntligen kan man göra annat utan att ha ågren ;)
ida

Kommentera

Publiceras ej