Eller trista gråa söndag. Eller kanske en kombo?
Det är fortfarande grått och trist ute, fast den har vart ganska bra ändå!
Har hunnit med en långpromenad imorse, ett riktigt bra pass på gymmet (var länge sen jag sprang omkring bland vikterna. Har kört mycket pass senaste veckorna i brist på motivation. Kanske är tillbaka nu?) sen fick det bli en sallad från Java med bulgur, kyckling och keso, riktigt riktigt god!
Min lilla otursvän Hanna kom förbi på lite kaffe, så köpte med mig en liten mandelbiskvi till henne(som gluteninttolerant är det inte mycket som får fikas!:/). Kan inte låta bli att tänka på mamma när jag ser biskvier, minns att hon alltid bakade såna förr.. Kanske ska prova? Inte för att jag tycker de är särskilt goda men.. Får se!
Hursomhelst. Tillbaka på jobbet iallafall, trivs rätt bra här :-) och jag hoppas att jag får sova lika bra som senast! Imorgonbitti bäreav direkt till skolan för seminarie.. Förbered? Nae.
-------
Jag gjorde pepparkakskladdkaka på jobbet i lördags, o jäklar mina vänner. Den va inte att leka med!:)

Kommentera

Publiceras ej