Träningen går bra nu, känner mig stark och jag älskar när musklerna syns. Visserligen mest när jag står framför speglen och lyfter tungt, men även lite annars. Kanske inte lika mycket som förut, men snart så. 
Känns dock inte så bra att det nu är festivalhelg (belive me, jag älskar festivalhelgen men inte i tränings/iform-syfte!) samt att jag veckan efter åker jag till göteborg. Och är borta en vecka. 
Men jag vet att mina tjejer kommer jobba, och jag har nära till gymmet både från E och från I så ska nog få in ett par pass :-) 
Det är sommar, och träningen får lida lite. Men det går så bra nu, så vill fortsätta köra hårt!
Men okej, jag är bara 25, har måååånga år kvar att träna (försöker övertala mig själv, ha ha) 
 
 

1 kommentarer

Janni

28 Jun 2012 08:41

Snyggt Ida :) Å det där träningslinnet är så snyggt och framförallt bekvämt, jag har ett i limegrön!

Svar: Eller hur! Har typ alla färger, superawesome!! :)
ida

Kommentera

Publiceras ej