Det har redan gått en vecka, känns galet. Jag gillar inte när tiden går så där galet fort.. Formtoppningen går bra, även om jag inte riktigt är så stenhård som jag tänkt. Räkfrossa, utekväll och middagsbjudningar hör inte hemma när man ska vara stenhård. Men, jag har gjort bra val och inget socker, bröd (finncrisps räknas inte med) eller andra onödiga kolhydrater har åkt ner. Och träningen gick bra hela veckan, 4 pass på gymmet, 7 morgonpromenader samt nån extra prom och ett x antal mil på cykeln! --- Ny vecka alltså, och denna vecka blir fokus på att dra ner storlekarna på portionerna, tror det kommer bli det tuffaste. Även om jag äter bra mat så får man inte äta för mycket :-) En pw, cykling 15 km och en effektiv timme på gymmet har jag hunnit med idag, och nu ligger kvällsfikat i magen och jag laddar om för en ny dag!

Kommentera

Publiceras ej