julen närmar sig med stormsteg.. vart tog hösten vägen?! 
Känner mig inte riktigt redo för jul än, eller inte redo är fel ord. Känns bara som jag inte hunnit allt jag vill hinna innan. Men det ordnar sig. 
Jag LÄNGTAR hem iallafall, jag vill hem och krama om er där hemma och bara mysa! Känns att det var länge sen jag var hemma nu, även om många vart här så är hemma hemma. Ni vet :)  
Det är så mycket planerat också, men bara roliga saker. Det ända som känns jobbigt är att tiden kommer på alldels för fort, jag kommer känna att jag inte hinner allt jag vill och jag kommer definitivt inte att läsa om Rousseau som jag måste. Men det löser sig alltid :) 
Jag fick tillbaka mitt sista arbete i kostkursen idag och jag har fick en liten örfil (samt en tanke om att ett av mina mål för 2013 är att tro mer på mig själv). 9 av 10 poäng på uppsatsen, och jag är riktigt nöjd. Med tanke på att jag fick riktigt bra på de andra individuella arbetena i kursen samt på gruppuppgifterna så kommer jag få ett fint betyg :) Bra julklapp! 
 
Kostkursen har verkligen lärt mig så otroligt mycket, det har gett mig så många tankeställare och jag är glad att vi fick ha Gisela Von Ster som föreläsare/eximinator. En otroligt erfaren människa i både nutrition och ätstörningar, har jobbat och vart med om det mesta. 
Det finns så mycket jag vill skriva om vad jag lärt mig, men jag vet inte på vilken sida av bladet jag ska börja.. Kanske tar jag upp datorn imorgon på tåget? Kanske en annan dag. 
 
Nu ska jag ialllafall packa färdigt, och sen ska jag sova ett par timmar innan tåget går. 
Just nu känner jag mig äckligt ensam, bara för att jag sa hejdå till Lovisa nyss och jag nu är ensam kvar från teamG kvar! Det är tur jag har pepparkakorna vid min sida :D 
Haha. 
Snart ses vi <3

Kommentera

Publiceras ej