kom just hem från kiropraktikern (han som förövrigt känns som en kompis nu, haha, stört skön + snygg!) wellwell..
Nacken och övreryggen är som färigbehandlad och känns riktigt bra, och sist jag var där började vi lite med nedre kroppen. Mina knän är ju som bekant inte dom bästa här i världshistorien...
Och i söndags/måndags fick jag sjukt ont, utan att ha gjort nåt? I vanliga fall vet jag var återfallet beror på.. och oftast när jag tränat lite mer än jag kan and so on. Det brukar också gå över, om än inte helt, på ett par dagar men nu har det bara blivit värre och igår var det olidiligt. käkade ipren och köpte smärtlindrande salva för att ens kunna fara o jobba.
Mr. kiropraktiker tyckte det lät konstigt att det bara kommit tillbaka utan anledning och började fråga om jag inte gjort något i helgen.
Mina tankar börjar gå lite smått mot lördagsnatten.. i högklackat.. dansandes i onyktert tillstånt fram till klockan 5. Och var inte hemma förran typ halv 7.
Och alla som vart i Göteborg vet att det är ytterst sällsynt med plan mark.
Och där har vi det. DAMN. överbelastning på båda knäna och han plågade mig sjukt mycket idag. Och nu sitter jag hemma med kylpåse 10 minuter i timmen. Ska hålla på så hela dagen. Sådeså. Köpte även med mig en godispåse för det är synd om mig.
Jävla skitkropp!

2 kommentarer

Anonym

28 Sep 2011 16:46

kraaam min fina gumma!

Isabell

29 Sep 2011 15:07

Nä men Ida du måste verkligen ta hand om dig =/. Det får bli platta skor när vi går ut hädanefter =).

Kommentera

Publiceras ej