Fick miljoner bilder av Janni igår, har legat och vridit mig i skratt åt efterfestbilder, underbara och sjuka fester och underbara bilder från i somras.
Fick även en syn på mig själv, hur jag såg ut då och hur jag ser ut nu. Visst, jag tränar mycket och tänker på vad jag stoppar i mig och jag vet att min kroppsform har ändrats men att det är sån stor skillnad har jag inte refleterat över.
Och nu tänkt jag helt enkelt bjuda på mig själv, från en brun nyberest mullig tjej till vältränad blek tjej!
Nyår 09/10

Brun, glad och mullig. Bröst hade jag också!

Sommar 2011


Ännu gladare, lite blekare och liiite mindre bröst. Och lite snyggare kropp.
- -
Ingenting är omöjligt, alla kan!
Bara komma ihåg att ingenting händer över en natt, och låt det ta tid. Det tar tid att ändra en livstil men jag lovar att du kommer att må så mycket bättre, både psykiskt och fysiskt.
Med detta inlägg säger jag trevlig helg, och peppar lite extra inför kvällens fest!

5 kommentarer

Joje

29 Oct 2011 16:06

Men tjompan då, du var superfin då också, fast det är ju bra att du mår bättre nu =) Sötnöt!

Maria

29 Oct 2011 17:59

Finfina kusinen :) Kram & trevlig helg!!

Isabell

30 Oct 2011 00:17

hahahahahahaha jag dööööööör! Snygga bilder du valde Idahoe, jag kissade nästan ner mig av skratt! du va mkt snyggare förr än va de bilderna visar, men nu e du tokfit ;). Önskar jag var lika intresserad av att träna åh äta rätt som du men det e jag icke, kan du inte smitta av dig lite?

Julle

30 Oct 2011 21:36

Skillnad äre! Men du är snygg no matter what (har inte kikat in här på ett tag så det blev lite kommentarsboom ;)

Janni

31 Oct 2011 16:59

Som sagt, sjukt stor skillnad! Bra jobbat Ida!, även om du var superfin förrut också!



Kul att byta bilder, det måste vi göra oftare!! :) Älskar att kameran har fått följa med överallt och att man har kunnat dokumentera det mesta hihi ;)

Kommentera

Publiceras ej