har på senare tid börjat hänga på en nätdejtingsida. Mest för skoj skull för jag har aldrig direkt trott på nätdejting. Men det är rätt kul faktiskt! Inte för att jag lyckats gå på en dejt ännu, kanske med tanke på att jag bor i skellefteå och antalet skelleftebor på min nätdejtingsida går räkna på en hand, och ja, man blir faktiskt väldigt ytlig. Det första man ser är ju trots allt en bild, och visar inte bilden det man vill se så.. känns inte presentationen så aktuell.
Men det kanske bara är jag?

Förövrigt har jag upptäckt hur mycket bättre killar med utlänskbakrund är på skriva, komplimanger och fina saker. Nu är jag inte så intresserad av det, men det är kul att få fina ord skrivna till en :)

- -
Jag har beställt övningsbok till högskoleprovet. 400 kr fick jag betala, jissses! Undra om jag ens kommer öppna boken innan den 2 april?! Får hoppas det.
Jag har tänkt få ett bra resultat så jag kanske kommer in på det jag vill till hösten.. Wish me luck!

Kommentera

Publiceras ej