Hej!
Känner mig taggad på skriva, kanske kommer igång igen.
Tänkte ändra design, men hade helt glömt bort vilken tid det tar! Fick bli en ny bild längst upp tills vidare, har ju inte tid att sitta vid datorn hela dagen :)

Vad händer annars? Jo, jag befinner mig i Göteborg. Jobbar på mitt gamla jobb + att jag har börjat som pers ass här nere också, känns skönt att flytta på sig lite och jag trivs otroligt bra på det nya även om det inte finns jobb varje dag!
Har vart en höst med ganska lite jobb, har haft lite panik över det men börjar lugna mig nu och tänka att det förmodligen inte kommer hända så många fler gånger i mitt liv! Får helt enkelt passa på att njuta. Har en massa tid till att träna, umgås med vännerna och bara gå o strosa på stan (läs: shoppa).

- -
Idag är det torsdag, igår blev det afterwork-öl och är grymt glad att vi for hem i tid och jag mår bra idag.
Har tänkt åka en sväng till gymmet innan jag drar ner på stan i mina nya kängor, har hittat ngra grejer som jag vill ha.. även om börsen säger nej!

Nåväl, jag önskar mig själv välkommen tillbaka till bloggvärden, vi ses!

2 kommentarer

Ingoooo

14 Oct 2010 22:50

Välkommen tillbaka min fina!:) Om damen har tid så får hon även ändra min design(jag e så kass:P )

Glad att du är tillbaka i blogg världen igen!

PUSS imorgon ska vi prata haha

Janni

16 Oct 2010 10:52

Roligt att du har börjat blogga igen!! :) Spec nu när du bor så långt bort, man vill ju ha lite koll på vad du gör!! ;) Ses snart! Puss!

Kommentera

Publiceras ej