Snart är denna jobb-period över, och det är galet vad lite man orkar nu och man gärmför med ett par år sedan.
Jag och joje brukar prata om det då och då. Sommaren -06 &-07. Vi jobbade ungefär dygnet runt med gamlatanter och tog på oss allt jobb vi kunde få, tror vi jobbade varenda helg som fanns?! Men endå gick vi ut och festade hårdare än jag skulle klara en ledig helg nu!
Trots vi jobbade till 21.00 och började 6.45 dagen efter så gick vi all in, och utan att klaga dagen efter. Helg efter helg. Varför funkar det inte nu?
Nu vill jag helst slänga mig i sängen direkt jag kommer hem från jobbet en lördagkväll 21.00 och ska upp och jobba dagen därpå. Haha. Det är ju endå bara 3-4 år sedan, hur ska det då se ut om ett par år till?!
Jösses.
jag ska sluta jobba helg!



- -
Kttelfjäll börjar närma sig, och det ska bli så sjukt kul! 7 dagar med snowpow, härliga människor och häng! Inte en tanke på allt jobb jag tackat nej till, nu ska ja bara njuta. Jobba ska jag endå göra hela livet sen. Visst?
(kan än inte släppa hur mycket jobbdagar jag faktiskt tackat nej till)

Och tack till alla finaste som bryr sig. Ni är himlabra! <3

En till sak! Jag längtar som tusan till v.29, för då är det jag som kommer ner till göteborg och stannar ett bra tag :) (åker även ner v.20, och då hoppas jag flyget tar oss lite längre v.21 yeeeey!)

Gonatt!

2 kommentarer

Joje

25 Mar 2010 17:28

haha, jag tror att bara vi vill väldigt mycket skulle vi orka med det där partylivet igen. Det handlar bara om inställning. vi är ju för tusan unga! ibland tycker jag vi beter oss som nå gam´tanter. Du spelar betapet och jag läser böcker. Och när vi väl ska ut och ha kul, då blir vi för fulla för att det var för länge sen vi drack. Nej, skärpning. ialf från min sida eftersom du far till kittel nu.

aja, pusshej

fiffi

27 Mar 2010 21:19

längtar efter dig. hade behövt din famn just nu kära du!

Kommentera

Publiceras ej