Idag leker jag privatchafför till farmor o farfar, känns bra att få göra någon nytta ibland! Och lite kul att köra en bil som inte läker olja och bensin, haha.
Skulle egentligen upp och träna imorse, men jag hörde inte Peter imorse så vaknade istället av när telefonen ringde alldels försent.. Så får bli lite löpning och bodypump i eftermiddag istället.

- -
Jag har tänkt endel denna vecka, och ja, det kanske blir så att jag stannar i Skellefteå i vår iallafall, som egentligen var min sista utväg. Men de senaste dagarna har känts så bra, och jobb på g och skulle vara skönt att vara nära mormor, farmor o farfar ett tag, och pappa och simon förstås.
Det är dags att inte bara tänka på mig själv och vad jag vill uppleva. Gamfolke börjar bli gamla och det märks verkligen, och mormor behöver mig betydligt mer nu när inte mamma kan finnas där för henne.
Pratade med en gammalchef idag, och jobb känns inte så långt bort. Frågan är bara om jag passar för jobbet, just ett sånt jobb måste man verkligen passa för, så det återstår att se.
Men först vill jag verkligen ner till Göteborg och hälsa på mina bästa downs there...Men när ska det hinnas? Borde åka nu, men då jobbar jag imorgon. (Varför åkte jag inte förra veckan?!)
Hur ser nästa vecka ut?

Huxflux blev min glidartid över, och jag fick en himla massa att ordna.
Men nu ska jag spela betapet och vänta på att telefonen ska ringa och jag blir chafför igen!

Solong babes.

1 kommentarer

tjulle

31 Jan 2010 21:50

Meen så roligt att du stannar:) Hoppas bara att du gör det för DIN skull och inte alla andras. Vi är nog många som är glada att vi får behålla dej! Kram

Kommentera

Publiceras ej