snart får jag hem min saknade bror. Som nog ingen har missat så är det vulkanutbrott som har stört hela flygtrafiken i över en vecka nu va?
Har vart smått orolig över att han inte skulle få sig hem, fast jag o pappa hade nästan klart planerat en eurotrip när vi fick beskedet att hans flyg gick till stockholm :)
Så till stockholm kom han, men då är det såklart inga flygningar inrikes. Han ringer mig klockan 17.00 och har just fått väskorna och står i en milslångkö till kundtjänst och ber mig kolla om det finns nå platser på natttåget.
Det finns få platser men jag hittar en på tåget som avgår 18.12 från sthlm, och han kommer då fram i Jörn klockan 4.30 inatt. Tycker han gjorde det ganska bra att hinna med tåget + hämta upp biljetten+ äta pizza. Good work! :)

Sen får jag meddelande vid 20-tiden att tåget redan var 1,5 timme försenat och att det inte fanns någon som körde tåget för tillfället. Haha.
Men förhopningsvis så väntar bussen, eller kommer en ny? och sen får jag hämta upp han i stan :)

--
what to say?! Jo, Umeå i helgen med Julle! Wow, kommer bli awesome! :)
Annars är det dygnsjobb imorgon som gället, sista rycket. Go ida!

Nu: Gonatt!

p.s gå in på ingos blogg, hon har just lagt upp bland den skönaste bilden som finns. På den underbaraste platsen på jorden. d.s

1 kommentarer

tjulle

22 Apr 2010 23:46

Bra fixat ida, skönt att få hem bror din:) Yes umeå kommer att bli awesome, kan inte bli annat! Gonatt min skatt

Kommentera

Publiceras ej